Back on track

Jag har inte orkat engagera mig så mycket i bloggen, facebook eller internet överhuvudtaget den senaste veckan. Förutom twitter, för twitter är ett undantag.

Så ja, vad har hänt sen senast då? Jag har till att börja med nyligen passerat mitt sista skol-lov. Mitt livs allra allra allra sista lov någonsin. Att ta semester från jobbet kommer ju såklart ske under min livstid men jag kommer aldrig att ha lov igen. Om ca en månad så går jag ut skolan. Jag har gått 12 år i skolan och om EN MÅNAD så är det över. Läskigt. Jag vill inte bli vuxen. Vill inte ta ansvar. Men jag vill däremot börja leva livet och om en månad så börjar verkligen det riktiga livet. Vet inte riktigt vad som händer efter studenten men jag kommer i alla fall att åka och jobba som Au Pair inom dom närmsta två åren, det är en sak som är säkert. Vart jag hamnar vet jag inte än, jag ska förklara om min Au pair-situation i ett enskilt inlägg sen för jag vet att det finns dom som faktiskt finner det intressant!

Under lovet så har jag i alla fall hunnit med en hel del även fast det har varit ett ruskigt slappt lov. Jag har nästintill bott hos Malin, kollat på The Vampire Diaries, solat, varit med Ida, sovit, festat, ätit påskmiddag med släkten, spenderat en hel dag (flera dagar) framför twitter, tappat rösten, gått promenad, internet shoppat, haft spelkväll hos Mari, druckit massa vin, övingskört i brommarondellen/motorvägen/stan osv. Mitt allra sista lov var godkänt, så jag ska inte klaga.



Orkar inte lägga in bilder från mobilen så jag bjussar på en svin boring bild från spelkvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0