I ain't gotta die for me to get to heaven, I get up into heaven everytime I feel your lovin

I fredags så var jag först i stan med Ida och Malin. Jag var svintrött och hungrig så det var mest jobbigt att trängas i buktiker med massa folk . Jag fick i alla fall med mig en byxdress hem som jag är skitnöjd över. Framåt klockan fem så sa jag och Ida hejdå till Malin och mötte upp Rebecka och Mari i vällingby. Efter lite velande så åkte vi tillslut till Erikdsahlsbadet och kollade på en innebandy match mellan DIF och Mora. Sjukligt spännande match som Mora tog hem. Efter matchen så åkte vi till Ida och spelade spel och umgicks i några timmar innan Mari skjutsade hem mig runt tolv. Väl här hemma så kunde jag ändå inte somna för pappa hade party så musiken spelades på högsta volym. Sebbe ringde mig när han var påväg hem från krogen så vi höll varandra sällskap i ca två timmar. Klockan fem när vi lagt på och musiken stängts av så somnade jag på tre sekunder.

Jag sov ut på lördagen vilket var behövligt. Gick upp runt tolv och åt frulle, duschade och började fixa mig inför kvällen. Framåt eftermiddagen så åkte jag hem till Ida och lämnade lite klänningar som hon skulle låna, jag stannade på middag och sen åkte vi tillsammans hem till Emil och förade i några timmar med grabbgänget. Riktigt trevligt måste jag erkänna. Vi körde nån sjuk dricklek som jag aldrig hört talas om förut. Skrattade så jag grät i alla fall haha. Framåt halv elva så åkte vi allihoppa hem till Ida Alders och firade henne och Julia som nyligen fyllt vuxna. Det var riktigt mycket folk och bra drag så jag hade skitkul hela kvällen. Skratt, sång, prat - you name it. Jag och Ida rörde oss hemåt när det började dö ut, åt lite fyllekäk och deckade sedan fint bredvid varandra i sängen till nån random disneyfilm på tvn. Jag är riktigt nöjd över helgen så tummen upp på det. Jag har dessvärre inga bilder att bjussa på, så jag lägger upp en fin bild på födelsedagsbarnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0