Löfströms Ei3's studentskiva

Igår så hade Mari studentskiva på Grand Garbo. Dagen började i kaos pgr. utav att Rebecka drog sig ur och då försvann min sovplats, sällskap till skivan, någon att föra med och min outfit. Så det var bara att planera om hela kvällen och tillslut så löste sig allting ändå. Jag fick låna dräkten utav Rebecka (jag var rödluvan) och jag fixade sovplats hos mammas bästa kompis som bor max 5 min i från Grand Garbo så allt blev kalas bra.

Ida (lilla 17åringen fick låna mitt legg och med lite maskering så var vi tydligen slående lika eftersom hon kom in utan ett pip från vakten) och Mari befann sig redan på skivan eftersom dom skulle äta middag osv innan, så jag förade hemma hos Sussie (mammas kompis) med ett par glas vin medans jag gjorde mig i ordning. Runt halv elva så fick jag skjuts till Garbo där Mari mötte mig i dörren och kvällen började på riktigt. Allt jag minns är att vi dansade, dansade och ja.. dansade. Låt oss säga att jag var ganska slut i kroppen när kvällen närmade sig sitt slut. När kl slog 3 så stängdes musiken av och alla började bege sig hemåt. Jag delade en taxi med, Ida, Emil, Moa och nån random kille. Jag skulle bara åka typ 500 meter men eftersom jag inte på något jävla sätt kunde komma på vad gatan hette (skyller på att det blev ett glas för mycket) så blev det en liten omväg. Taxichaffisen ville på riktigt döda mig, jag var nog inte mycket värd i hans ögon när jag satt där och och gissade på ALLA namn i världen som börjar på E haha. Men det löste sig efter ett telefonsamtal till Sussie, jag la mig i soffan runt halv fem och somnade inte långt därefter. Tack till alla som var med och gjorde kvällen svingrym!


Min fina Mari igår! Satan vad tiden går fort. Snart står vi där och har hela våran skolgång avklarad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0