The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

Igår så tränade jag först en timme själv och sen kom Ida och joinade mig i yttligare en timme. Efter det så åkte vi och mötte Rebecka och storhandlade till middagen, notera storhandlade. Sen åkte vi till hennes lägenhet och lagade middag, åt, skrattade och pratade i flera timmar. Mätta och belåtna så la vi oss i soffan och kollade på Jersey Shore. Vi kom i säng runt tolv och somnade väl inte allt för lång tid efter det.. Speciellt inte Ida som började snarka på tre sek haha.

Idag har jag varit i skolan, jag hade två lektioner och slutade kvart i ett och åkte hem på direkten när jag slutat. Jag är så vidrigt trött idag. När jag kom hem så satt jag i säkert två timmar och kollade igenom gamla foton på mig som liten. Jag måste hitta ett sött kort som jag ska ha på mitt student-plakat. Sen måste mamma och pappa godkänna kortet också, för det är ju trots allt dom som ska välja i slutändan. Det är fan inte lång tid kvar nu... Snart så börjar livet på riktigt. Jag har ångest. Jag har inte skrivit på min Au Pair ansökan på över en månad. Jag har återigen tagit upp min dröm om Australien. Jag har en sådan grov beslutsångest så det finns inte. USA eller Australien? 

                                        


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag hatar henne bara :p Hon är så jobbig och kaxig! Inget "Go Vanessa", fy Lisa!

2011-04-07 @ 19:44:31
Postat av: Mallaan

Skoojaar du, dina päron ska välja en riktigt pinsamt söt bild. Fusk om du vet i förväg! vänta med Australia tills jag gått klart pluggäät. Jag vill ju också!

2011-04-07 @ 19:54:44
URL: http://standmyground.blogg.se/
Postat av: Mari

Åh USA fatta steekigt, bli nya natacha :D

2011-04-07 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0