He has been given a talent

Igår levde jag med en ruskig baksmälla som jag förmodligen förtjänade, så jag ska väl inte klaga. Jag hade bara en lektion på hela dagen så den struntade jag i lite fint sådär och åkte hem istället. Väl här hemma så gick jag igenom en mindre extreme makeover dvs. tvättade bort gårdagens utkletade smink, bytte om, borstade tänderna och sen packade jag väskan och tog bussen in mot stan. Allt detta på mindre än en halvtimme, jag är fan värd en applåd. Jag hade en bio med Emilia inbokad vid halv fyra så väl i stan gick jag in på sergelbion och satt där och väntade på henne. Vi såg Never Say Never för fjärde gången, och som vanligt så lämnar man biografen med ett brett léende fastklistrat i ansiktet samtidigt som man känner sig inspirerad och framförallt motiverad till att göra precis allt man drömmer om. Cheesy but true.

Idag har jag varit i skolan, solat, tränat och hängt med Ida. Nu ropar sängen på mig så det är bäst att kila. Jag ska nog läsa dom sista sidorna ur "First step 2 Forever: My Story" (ångest) innan jag drar på dejt med John Blund. Sov gott, dröm sött och allt sånt där. PoK


Kommentarer
Postat av: emilia

tack för dagen. love u!

2011-04-29 @ 10:59:38
URL: http://radiatelove.blogg.se/
Postat av: - cl.♥

hello 'twiiter friend' it's claudia from twiiter. Nice blog you have! :)

2011-05-03 @ 15:10:07
URL: http://notliketheothers.devote.se
Postat av: - cl.♥

hello my 'twiiter friend' it's claudia from twiiter. Nice blog you have! :)

2011-05-03 @ 15:26:59
URL: http://notliketheothers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0