Baby you're a challenge

Igår sov jag länge, åt en macka, duschade, fixade mig och fick sen skjuts hem till Mickis utav pappa. Väl hos Mickis så vart det mer fix och trix, en god middag och sen en lång pratstund samtidigt som vi drack några cider. Runt åtta så fick vi skjuts in till bromma där vi mötte Linda och åkte sedan raka vägen till cashbar där vi mötte favorit killarna. Efter några öl så tog vi vårat pick och pack och åkte till Ego där vi stannade tills stängning. Det var jävligt dött i början med kom igång ordentligt mot slutet. Fulla killar, "Bo Laget/Bo K/ Bo Ck/ Bo Nde" (bara Mickis fattar), gratis dricka och ett fyllestrul får representera kvällen.

Idag mår jag prima fast jag fick i mig en del igår. Lucky me (att jag mår bra alltså). Men trots det så har jag bara chillat hela dagen lång. Nu på kvällen så har jag kollat på One tree hill, ätit middag och tjaffsat med mamma. Haha.
I morgon börjar skolan vilket känns helt sjukt. Efter två månader borta från skolan så kan man tro att jag tycker att det ska bli skönt att få komma tillbaka, men nej helst av allt så vill jag bara ta studenten NU och slippa allt som har med riddarfjärden att göra. Det absolut enda jag såg fram emot med att börja igen var att få träffa Jessica, men hon är i GBG och lever loppan så henne får jag ändå inte träffa. Fuckfuckelifuckfuck. Men jag har bara mentorstid på 30 min i morgon och jag funderar på att skita i den...... Det börjar bra, det börjar bra.


Kommentarer
Postat av: Jess

SKIP IT och så är vi två bästa åter på tisdag :) such a great ide! haha

2011-02-07 @ 02:15:55
URL: http://jessfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0