It aint easy

Jag, Mari och Ida hade jävligt kul igår i lägenheten så jag skrattade helt enkelt väldigt mycket. Ida skulle leka husmor och göra popcorn, hur svårt kan det vara tänker ni då, men heter man Ida så visade det sig vara jävligt svårt. Popcornen blev svarta och smakade skit, men vad gör det när man är full liksom. Jag åt och var glad och mitt i en skrattattack så satte jag popcornen i halsen. Inte bara ett litet popcorn i fel strupe, utan en hel näve popcorn i fel strupe, det var alltså rätt illa. Idas brända popcorn höll helt enkelt på att kväva mig, men Mari och Ida bara skrattade och skrattade. Mari lyckades i alla fall fånga en jävligt bra bild på situationen, när jag står vid diskhon och kvävs medans Ida skrattar så benen viker sig. Men det gick bra i alla fall och jag lever. Upplevelsen resulterade istället i att min pappa nyss poppade popcorn och jag vågar inte ens smaka haha.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0