LET THE BASS KICK IN

Igår så åkte jag hem to my african love och kollade på bilder från hennes resa och fick höra allt hon upplevt. En kvällspromenad över savannen var vardagsmat för hennes del. Coolt med stort C. Ida hade gärna stannat kvar i Afrika men min lycka är maximal över att hon är hemma. Fram mot kvällen så ställde hon sig i köket och lagade en stor middag till hela stora familjen + mig och Emil, det var gott, likså efterätten. Och strax innan jag skulle åka hem så lyckades vi övertala Emil att vi fick klippa honom. Jag tog fram rakaparaten och började raka sidorna på honom men pappa kom och hämtade mig precis då så jag fick inte se resultatet... (Sätter en hundring på att det slutade med att han rakade av alltiohoppa hehe).

Ikväll är det fredag (välkommen kära helg) men jag ska bara vara hemma och ta det lugnt. Skönt. Jag kom nyss hem från en familj här i närheten där jag var på ett litet "möte" ang. passning utav deras son på snart två år. Dom var hur trevliga som helst och lillkillen var en riktigt charmör. Jag är helt säker på att det kommer gå kanon att hjälpa dom och jag ser fram emot det som fan!

Allting rullar på så fint nu i livet och jag är jävligt nöjd med det. Det är så skönt när man kommer ur en svacka och allt bara fungerar som man vill. Hallelujah! Praise the lord!! Yiiiha


Kommentarer
Postat av: malin

Kuuuuuuul baby att det gick bra! Håller mina tummar för dig. Upp ur din grop nu så ska du se att det kommer fortsätta i rätt riktning!<3

2011-02-18 @ 19:35:09
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0