Min dag

  • Vaknat upp med en värre förkylning idag än vad jag somnade med igår.
  • Försökt äta men det gick inget vidare.
  • Kollat på Ellen Degeneres.
  • Planerat långprommis med mamma.
  • Bråkat med mamma.
  • Följde inte med ut på promenad.
  • Kollat härliga klipp på YT. 
  • Fått omöjligen ännu mera bieberfever.
  • Lyssnat på musik.
  • Surat över att min plattång ligger hemma hos Rebecka i Sickla.
  • Haft ångest över att jag måste ringa min frisör och boka tid för nya extensions.
  • Haft ångest över att jag måste lägga mina sista pengar på nya extensions.
  • Tänkt på helgen.
  • Längtat till helgen.
  • Varit sur över att jag förmodligen kommer vara sjuk i helgen också.
  • Gråtit en skvätt över att skolan drar igång igen nästa vecka.
  • Varit glad över att det känns som vår ute.
  • Längtat till sommaren.
  • Kommit på att jag är svinhungrig.
  • Ska försöka äta nu. Peyz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0