När man är trött på vardagen

I söndags när jag hängde med Ida och kollade på hennes lillasysters innebandymatch så passade även Ida på att storshoppa schampoo och balsam. Vi snackar alltså inte en, inte två, utan tio flaskor om inte mer. Det hela ledde oss i alla fall in på frågan varför man använder schampoo först. Svaret är ju hyffsat självklart. Min syn på det är att schampoo gör håret rent och balsam gör det lent, det är ganska logiskt så varför konstra till det?
Men eftersom jag är en b-rud att räkna med så tog jag mig an utmaningen att prova på det omöjliga.
Jag ställde mig i duschen och bestämde mig för att ta balsam först och sen schampoo. Bara för och se om det kanske, kanske skulle ske något exemplariskt radikalt. En förändring av inget alls eller en stor tova jag aldrig någonsin skådat förr, bara något litet jag faktiskt kunde känna att jag åstadkommit av inget alls. Inget hände. Absolut ingenting. Förutom att jag var tvungen att ta balsam två gånger, bara för att.


Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha skön du är. Kanske det man ska börja med då. Vara lite diffrent liksom ;)

2011-02-24 @ 07:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0