Torsdag

Sitter just nu i fotosalen med Jessica och Malin.. Vi chillar lite sådär. Jag har slutat för dagen men Jessis och Mallan har en lektion kvar som dessvärre börjar om flera timmar. Typ. Så jag stannar kvar här med dom och håller dom sällis (även fast vi sitter typ 100 meter ifrån varandra just nu) och sen när deras lektion börjar så ska jag försöka underhålla mig tills klockan fem då jag ska på ett möte med Cultural Care ang. Au Pair i USA. Spännande, spännande. Får se hur allt detta slutar, men just nu är jag riktigt förväntansfull. Det ska bli kul.   

Jag tänkte bjussa på lite sköna bilder från photobooth, men programet fungerar inte ens på den här datan. Måste jag säga att jag ogillar Mac hyffsat mycket? Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0