Sunday

Från det ögonblicket att jag vakna igår så låg jag till kl sju på kvällen och kollade på Teen Mom på mtv. Det var marathon och jag vad lycklig. Love it!
Lite senare på kvällen åkte jag hem till Ida och åt en riktigt god middag med hennes familj och sen åkte vi hem till Jojjan där vi åt ännu mer och kollade lite på MF. Det blev en väldigt lugn helg vilket var svinskönt. Jag har två RIKTIGT grymma helger att se fram emot nu. Först Malins 18års middag och sen Jojjan och Annelies födelsedags fest med rocktema. Det kommer bli storslaget!

Framtiden ser ljus ut. Det enda som gäller nu är att överleva skolan om dagarna, men det ska nog gå bra. På kvällarna så är det Big brother som kommer bli min överlevnad. Jag är så äckligt glad över att det är i gång igen. En bb-nörd som jag kan inte göra annat än att jubla. Senast det sändes var 2006. Både jag och Jossan följde programet slaviskt. Jag minns att jag köpte vip på deras hemsida och hade tillgång till att kolla på deltagarna dygnet runt via datan. När det var slut så gick vi på finalen och grät som två små barn (vilket vi också var) när våran favorit Jessica Lindgren vann.







BigBrother-final 06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0