Come on, let your colors burst

Malin bjöd på trerätters igår och hela ligan var samlad så vi hade det jätte trevligt! Runt halv tio så åkte vi in till stan men där sket det sig direkt för Ida kom inte in och ja det kaosa lite så det slutade med att jag lämnade hela gänget och åkte med Ida och Mari till lägenheten istället. Påvägen dit så köpte vi med oss donken som vi åt när vi kom fram samtidigt som Ida drack afrikansk öl och så hade vi djupa diskussioner om livet, thumbs up! Sånt som händer när tre fulla tjejer hamnar i en etta tillsammans. Runt klockan tre så fick vi sällis utav Emil och hans homie och jag somnade inte för ens runt kl sex i morse så idag mår jag väl som jag förtjänar helt enkelt!

Just nu sitter jag här och väntar på att solsidan ska börja och därav rädda min söndagskväll. Tidigare kollade jag på one tree hill och grät en skvätt. Samma gamla vanliga dvs. Dom behöver bara säga "hej" och så börjar jag gråta i stort sätt, på den nivån ligger det liksom. Men what to do, jag älskar programet gräsligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0