Come on, let your colors burst

Snacka om mysdag för min del. Jag vaknade vid tolv någon gång då jag satte på tvn och kollade på Ellen Degeneres show (världens bästa program) och sen åt jag vofflor till frulle (lyx) sen har jag degat i soffan eller här framför datan resten av dagen. Till middag blev det sallad och vitlöksbröd (jävligt gott) och inte långt efter middagen inledde jag min myskväll framför Familjen Annorlunda (världens bästa program) och efter det så började Spårlöst (världens bästa program) där jag fick mig en liten crush på kvällens huvudperson David som verkade vara världens härligaste person (och skitsöt). Han letade efter sina föräldrar i bulgarien och jag grät mig väl igenom den större delen av programet då det var jävligt berörande.

I nu läget så sitter jag här och planerar min helg lite smått. På lördag så ska vi fira Rebecka som fyllde 18 i slutet av December och det ska bli så jävla roligt. Jag tvekar inte en sekund på att det kommer bli lyckat för jag har fixat en massa inför kvällen nu. Hoppas alla är med på planerna bara! Nu ska jag dra igenom ett par godingar på spottan och sen blir det väl sängen. Take care!


Som ni ser så kunde man alltså chatta med David efter programet. Jag frågade om han var singel hehe. Jag inkluderade även frågor om programet så tro inte att jag körde helt off topic.
Han svarade att han var singel men trivdes dessvärre med det, då han lägger all sin tid på sporten. Damn it!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

VI MÅSTE GÅ UT OCKSÅ! :D <3

2011-01-25 @ 14:49:32
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0