Just the way you are

Jag och Mickis hängde med grabbgänget ut igår. Först så förade vi på nivå vilket var sjukt trevligt till en början, men när vi skulle dra där ifrån så vart det strul med polisen. Ni vet polismän som är sådär äckligt självgoda och tror att dom är gud bara för att dom går klädda i en jävla uniform. Det slutade i alla fall med att Michel fick åka polisbil från fridhemsplan för att han kallade dom idioter. Haha matcho-Michel liksom. Han blev i alla fall "avvisad" från platsen så dom körde honom till en annan plats och vi skulle alltså möta upp honom senare och den planen var skitbra tills vi insåg att vi hade hans mobil, då blev det genast liiiiite knepigare. Sen vet jag fan inte vad som hände, några åkte för att leta efter Michel medans vi andra drog vidare. Vi ställde oss i kö till Entourage men ångrade oss ganska snabbt och drog sedan till Ego. Väl där så var det skit segt till en början för det var bara jag, Mickis, Axel och nån annan kille och vi visste inte om vi skulel dra hem eller inte, tålamodet var påväg att sticka och inte komma tillbaka. Men efter ett tag så trillade killarna in en efter en och kvällen blev tillslut jävligt lyckad. Inte för Michel kanske hehe, men för oss. Vi kom hem till Mickis runt fem tiden skulle jag tro och då ställde vi oss direkt och laga mat. Det blev fiskpinnar, köttbullar och pommes. Härlig blandning va? Men det gick ner och gott var det sådär klockan sex på morgonen. Fyllekäk är verkligen något utöver det vanliga, underbart helt enkelt.

Idag mår jag som jag förtjänar och det ska jag utnyttja på bästa sätt. Äta onyttigt och dega i soffan. Just nu försöker jag få tag på Ida men kvinnan vet inte vad man har en telefon till haha. Aja, later mate's!


Ostabilt innte på nivå, innan allt spåra. Och ja, jag vet vad ni tänker på, min röv ser huge ut. Helt sjuk bild. I know that i've got some junk in my trunk, men inte riktigt sådär mycket vaaaaaa.


Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha gud vad du är snäll! Tack så mycket :)

2011-01-16 @ 14:18:04
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0