MALIN GÄSTBLOGGAR

Är hos gamla bettan och dricker te. Lisa sitter och skiter och åmar sig över att hennes tånaglar växer åt olika håll medans Ida utövar japansk krigsdans på köksbordet samtidigt som hon biter av sina tånaglar och äter upp dom. Jag är nog den normalaste i vårat gäng som spenderar lite tid till att göra som på bilden nedan. Satte även den som bakgrundsbild på Jonnas data som jag sitter och skriver från just nu. Hon kommer bli happy när hon ser mitt vackra nylle när hon ligger i sängen och ska sova och slår upp skärmen. IN YOUR FACE!



Bettans tv spökar så töserna är asrädda. Tror jag ska köra den här posen rätt i fejjan på dem när dem ligger och sover. Happy face oh yeah.

Sleep tight eller vad sägs? / Malin - Besök min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0