This is a bump in the road

Är det möjligt att jag fortfarande är bakis? Jag tror fan det. Jag har legat i sängen hela dagen och tyckt synd om mig själv. Känner att jag behöver ta tag i mitt liv och hitta på något. Men inte ikväll. Pallar inte. Humöret är fortfarande inte på topp. Ikväll har jag istället bjudit över Mallan på myskväll. Arn 2 visas på tv ikväll och eftersom jag och Malin på nått konstigt sätt fastnade framför första filmen för någon vecka sedan så kan vi väl lika väl se denna också. På trailern så såg jag även att Joel Kinnaman är med i filmen och inte fan tackar man nej till att se honom i rutan.
Men ja, vi får väl se hur kvällen slutar, om Malin har ork för att dra hit eller om hon väljer att mysa ner sig med pojkvännen istället, precis som Ida. Strö salt i såren baaaaaaaah. Haha nej inte riktigt. Men Malin, du vet att jag bjussar på massage, klia på armarna och allt du önskar.
I'm the real deal. Komsi.

Nu ringer min ajfån, måste svara, viktigt viktigt. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0