It's up in my heart when it skips a beat

Jag har nyss ätit en god middag tillsammans med familjen och mammas bästavän plus hennes man. Men nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att Malla den balla ska dyka upp. Det är myskväll som står på schemat och det ända som saknas är våran tredje kompanjon, Ida. Attans. Men ikväll får vi klara oss själva jag och Mallan. Om hon vill dyka upp nångång dvs haha.

Pappa la nyss på telefonen med min farbror. Hans Hells Angel's buddie är tatuerare och vi har länge snackat om att tatuera oss hos honom och nu äntligen verkar det bli av. Så på lördag ska förmodligen en fin text printas in på min vänstra underarm för gott. En text som jag har klurat på i lite över två år nu. Can't wait.

Mycket mer än så mina vänner har jag inte att bjussa på. Tyvär. Men något inlägg till lär väl dyka upp. Vi får se. Pussssssi


Såhär glad (i hatten) var Malin på nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0