Telefonsamtal

Nu ringde nyss en tjej från Cultural Care och berättade att jag är bjuden till ett informationsmöte samt intervju den 10/2. Hon berättade även att intervjun delvis kommer att vara på engelska. Shit. Jag är nervös redan nu. Inte bara engelskan utan hela grejen. Läskigt. Men det blir nog bra!

Förövrigt så kan jag passa på att säga att mamma och pappa fortfarande är fast på sjukhuset och har varit det sen kl tolv i morse. Dom är inte rekordsnabba på akuten direkt. Herregud. Jag själv sitter här hemma och är svinhungrig samt äckligt uttråkad. Den senaste timmen har jag ägnat all min tid åt lillskiten (hunden) och försökt att underhålla honom lite, för han är precis som en liten bebis, underhåller man inte honom så börjar han istället gråta (bokstavligtalat) efter mamma.

Nu hoppas jag att mamma och pappa kommer hem snart och att Ida ringer och säger att hon är påväg. Hon skulle ha ringt mig för ett bra tag sen men har icke gjort det. Den kvinnan och telefoner alltså......... Haha det funkar bara inte!!


Kommentarer
Postat av: Mar

De är bra Lisa :D <3

2011-01-21 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0