Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig eller om jag vill bli av med dig

Vad fan är det för fel på folk?? Det är för mig en ruskig jävla gåta som jag förmodligen aldrig i hela mitt liv kommer att få ett svar på. Men en sak är säker och det är att jag är så jävla trött på er så det finns fan inte.
Jag sitter här och är på riktigt dåligt humör, men känner samtidigt att det inte är värt att ödsla tid på. Istället ska jag försöka tänka posetivt och vara glad. Jag är omringad av så otroligt fina vänner så ni anar inte, och jag uppskattar varje liten sekund med dom. Jag hade tillexempelt en skit mysig kväll igår med Ida och Malin. Trots att vi nästan blev uppätna utav monster, ihjäl skrämda av spöken eller mördade av en psykopat, whatever it was så hade jag en skön kväll tillsammans med två av mina närmsta vänner. Det är sådana där små saker som behövs, inget mer. Och fan vad det uppskattas. Något som inte alls uppskattas lika mycket är att Selena Gomez tar min man JB ifrån mig. Oshysst. But that's life!

Nu ska jag stänga av mitt tankesystem en stund (yeah right...) och istället för att tänka så äckligt mycket så ska jag kolla på film. Inception blir det. Malin sa att man måste vara med varje liten jävla sekund utav allt som händer, så jag ska ta ett par djupa andetag och sen låta all uppmärksamhet gå åt filmen. Peyz out!



I stort sätt den enda bilden på mig från nyår, och den är suddig som in i helvete.
Ibland gåre käpp rätt helt enkelt, what to do.


Kommentarer
Postat av: maaaalin

Låter som e bra jävla idé. Vi kan ju va glaá att vi lever. Love you babe

2011-01-04 @ 23:01:23
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0