You just gotta ignite the light and let it shine

I fredags så fick jag sällis utav mina två kompanjoner. Vi snicksnacka i ett par timmar samtidigt som vi kollade på en skräckis som gick på tv. Lampan släcktes runt tre när Ida och Mallan somnade, själv låg jag vaken ett tag. Måste erkänna att mina vänner är lite "galna i sängen". Malin som snackar om helt s j u k a saker i sömnen och sen har vi såklart Ida och hennes snarkningar.
Inte nådigt!!

Vi blev väckta super tidigt på lördagen för jag skulle ju iväg och tatuera mig och självklart följde tjejerna med som stöd. Dock så hade det blivit ett missförstånd och vi fick tiden ombokad tills på torsdag, så ja på torsdag sker det. Nervöst. Men fan vad jag längtar. Har velat printa in den där texten på min arm i över två år nu. Fina fina fina text som betyder så jävla mycket för mig på alla sätt och vis. Vet inte om jag ens tänker försöka förklara varför för jag är ytterst tveksam på om jag kan.
Men ja, trots att det inte blidde någon tatuering så vart vi fast i Hells Angels högkvarter en stund till för pappa och min farbror var ruskigt pratglada. När vi tillslut kom därifrån så hade jag och Mallan svin brottom då vi var bjudna på middag hemma hos Jossan som fyllt år och hade bara några timmar på oss att fixa en miljon olika saker. Vi kom två timmar försent till Jossan haha. Det bjöds på sushi, vin och en jävla massa prat. Efter några vinglas för mycket så tog ungefär hälften av oss vårat pick och pack och rörde oss in mot staden där vi tillslut hamnade på Lobby och stannade även där resten av kvällen och dansade i bra många timmar. Sen blev det fyllekäk på donken och sen raka vägen hem till Jossan där vi deckade rätt snabbt.

                                                           Helgen får 5 av 5 toasters!

     
                                                      Jag och Jossan! Eller Laijz och Meys? Hehe


Kommentarer
Postat av: Emilia

du är så obeskrivligt vacker min vän!!!

2011-01-23 @ 21:25:30
URL: http://llibertywalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0