I hope my heart brings you back

Jag åkte hem till Malin i tisdags där vi spenderade våran eftermiddag/kväll/natt skedandes i hennes soffa framför The vampire diaries. I liked it and I liked it alot, men jag är långt ifrån lika beroende som Malin själv. Men å andra sidan, vem fan tackar nej till att kolla på en bra serie med sådär farligt snygga män i? Ingen (förutom Ida hahah)!
Hela onsdagen spenderades också i soffan med Malin. Så jävla lata. Tur att jag snart har det där efterlängtade gymkortet då.
Fram emot kvällen så åkte jag och mötte Ida och Mari och gick upp till konsum och handlade lite smått och sen spenderade vi kvällen åt att kolla på Bigbrother och sen så åkte Mari hem men jag stannade kvar så att Ida fick sovsällskap. Vi kollade som vanligt på Tzatziki och somnade hyffsat tidigt. 

Idag så har jag varit i solna med mamma och shoppat lite smått och kom hem för inte alls länge sen. Planen var att gå på bio med John och se Sanctum som jag velat se hur länge som helst, men det blev inte så. Just nu så sitter jag och läser igenom lite tidningar som låg på mitt rum. Efter att jag var hos frisören i 2 timmar för några veckor sen så hann jag läsa igenom ca 20 skvallerblaskor och sen kommer mamma hem med ett gäng från jobbet också lite då och då. Jag kan nu sätta en hundring på att jag har läst varje jävla hänt extra från 2011 bara den senaste månaden. Jag känner mig lika kulturell som Rachel Zoe. Fråga mig vad ni vill i kändis/skvaller väg och jag kan svara utan att ta ett enda andetag mellan meningarna.



Bjussar på en bild på vampyrmallan


Kommentarer
Postat av: malin

sexy ass mothafucka! ska hem och glo TVD nu. Be jealous!

2011-03-05 @ 10:08:56
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0