Lipplumber Style by Tyra



Jag köpte ett läppbalsam från Style by Tyra i förra veckan och måste bara förklara för er hur nöjd jag är. Det är så att läppbalmet innehåller chiliextrakt och läpparna svullnar när man har det på sig, precis så som alla lipplumpers har, bara det att jag aldrig i mitt liv skådat ett sånt bra resultat som det här. Jag trodde att detta skulle stilla min längtan efter att fylla på läpparna men nej, nu när jag får det bevisat för mig hur snyggt det är så är det tvärtom. Men jag får nöja mig med detta mirakel läppglans så länge haha.


Kommentarer
Postat av: Elin

Shit vad snygga läppar du har/fick! Beställde mitt igår, ska bli kul att se om det blir någon skillnad på mig :D

2011-05-06 @ 14:43:41
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0