No special reason behind it

Igår var jag i skolan och senare under eftermiddagen så projektade jag lite med Max, Jenny och Jennifer. Vi drog till gamla stan och besökte några krogar/uteserveringar där. Solen lös och vårkänslorna pirrade fint i kroppen. Satan vad man längtar efter den riktiga våren, när det är 15 grader och man kan gå utan jacka. Sommaren är även den väldigt väkommen, som vanligt. Jag tror att den här våren och sommaren kommer bjuda på en hel del roligheter. Först så fyller Ida myndig nu i Maj så det ska firas såklart och bara tre dagar efter så äger min studentskiva rum och sen dröjer det inte allt för länge innan jag tar studenten. Sjuk känsla. Sen fortsätter det med P&L och en resa till Spanien i Augusti. I can't wait!



Härliga vårsol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0