SEX DRUGS AND ROCK N' ROLL

Ikväll står det fest på schemat. Jojjan och Annelie ska firas och temat är rock. Jag har helt klart lite panik över min outfit. Förlåt till alla er rockare där ute men jag har ta mig fan inte en susning om vad "rock" innebär. Var går gränsen mellan rock och emo? Haha jag är confused. Men jag har det mesta fixat i alla fall. Pappa har lovat att låna ut sin käraste AC/DC tröja som han köpte i Juni förra året när vi var på konserten, så den kommer få pryda min överkropp ikväll och sen får vi se vad jag matchar till den. Just nu ser det mörkt ut, jag får nog gå med rumpan bar. Det är väl lite rockigt? Eller är det trashigt? Emo? Horigt? Okej jag ska sluta.

Nu har jag nyss duschat i alla fall. Jag tog mig en funderare och tänkte hoppa över att duscha idag igen eftersom jag gjorde det igår, lite pgr utav lathet men mest för att det hör till att vara lite äcklig när man är en äkta rocker. Eller hur? Men jag bröt i alla fall alla rockregler och tog mig en lång skön dusch. Nu luktar jag som en sommaräng och har renare hår än någonsin. Vilken fake jag är. En riktig fake-rocker. Aja, tiden springer iväg så nu måste jag jalla jalla lite. Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0