Om du gör som du alltid gjort, får du samma resultat som du alltid fått

Jag är sjuk, därav inga inlägg. Svinsjuk är jag i alla fall. Feber och hela faderuttan, sånt är alltid kul eller hur? Nja, tveksamt. I morgon blir det skola i alla fall och sen hem till Mickis för att sedan dra ut och hoppas på en skön utgång trots mitt mående. Vilken viking jag är som festar med feber, creds.
På lördag så ska jag hem till Malin där det bjuds på The vampire diaries maraton med Annelie, Ylwa, Michel och Emil. Det låter så jävla perfekt att spendera min lördagskväll så, speciellt när jag ändå kommer vara bakis och inte orka göra annat än att äta saker som gör mig tjock och kolla på tv. Thumbs up!

Nu ska jag dricka proviva, även fast det smakar skit, men jag har svinigt ont i magen utav okänd anledning. Sen ska jag decka i sängen framför bigbrother. Vi hörs när vi hörs! Puss


Min helg på ett ungefär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0