Drink up, fool around

I fredags så var jag först i skolan där jag blev fotad i fotostudion utav Jessica som behövde hjälp till projektarbetet och sen drog jag hem till Mickis runt fyra. Vi fixade oss och åt sedan middag på 5 min och fick småspringa till bussen. Väl vid busshållsplatsen så vart vi i stort sätt ihjäl skrämda utav Linn som gömde sig i busskuren. Vi åkte i alla fall till fridhemsplan där vi mötte upp Sophia och hennes kompis och förade i nån timme innan vi drog vidare till Gaudi där vi mötte ännu mera folk. Kvällen var riktigt lyckad och rolig men jag fick i mig några glas för mycket så vi drog hyffsat tidigt och drog till med standard nattmålet på donken. Det var gott med mat i magen även fast vi inte fick i oss så mycket pågrund utav att vi drabbades utav årets skrattattack, helt sjukt. Vi skrattade konstant i över en timme och det hemska är att det som drog igång allting var så lame att jag inte ens vill berätta haha. Tur att vi vet hur man roar sig i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0