About the importance of gratitude

I fredags så var jag barnvakt åt lilla Alvin och sen tog jag halv elva bussen hem till Malin där vi degde i soffan i nån timme innan vi la oss till rätta i sängen och somnade bums. Dagen efter så var vi lagom sega på att gå upp men lyckades tillslut och gjorde god frulle som vi kollade på tillsammans med Ylwa framför några avsnitt utav The vampire diaries.
Runt kl två så tog jag bussen hem där jag fick stress fixa mig innan Mari, hennes syster, Ida och Rebecka kom och hämtade upp mig. Vi åkte till Ekerö och kollade på herrarnas innebandymatch som dom klockrent segrade i. Efter det så var det Ida's tur att regera på planen och efter hennes match så storhandlade vi chirre, dipp, godis och choklad. Hos Mari så spelade vi "med andra ord" och kollade på "Devil". Efter den filmen så skjutsade Mari hem mig och Ida till Ida som var ensam hemma så jag skulle få vara hennes sovsällskap i hennes stora spökhus. Dock så hann vi inte ens öppna ytterdörren innan vi i ren panik sprang efter Maris bil och bestämde oss för att sova hos mig i stället haha. Modiga.

I morse så var det kanonväder så vi bestämde oss för att gå på långprommis vilket vi också gjorde. Jag fick inviga mina nya träningskläder och nu i veckan så blir gymkortet köpt, high five på det. Vi gick i alla fall upp till konsum och köpte frukt som vi åt med smält choklad när vi kom hem igen. Riktigt mysig dag! Till kvällen så blev det grillat till middag och jag kom hem för nån timme sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0