We can't compare ourselves

I fredags så var jag ute med Mickis, först förade vi på nivå och drog sen vidare till Devoure där vi stannade resten av kvällen, det var trevligt. Vi drog hem när det stängde och körde standard nattmålet på donken där vi träffade på Patte och Jocke som turligt nog väntade på skjuts så vi fick skjuts hela vägen från hötorget och hem till Mickis. Så extremt skönt!

I lördags så åkte jag hem till Malin runt halv tio och stannade där hela dagen i soffan framför The Vampire Diaries. Mysdag. Senare på eftermiddagen så åkte jag hem till familjen Friberg och passade lilla Alvin till ca kl tio på kvällen och åkte sedan hem och sov. Tänkte att det var lika bra eftersom jag endast sovit 2 timmar natten innan. Men tyvär så fick jag inte allt för mycket sömn ändå då jag vaknade med feber kl 5 på morgonen och frös som inåt helvete. Tillslut så somnade jag om och vaknade igen vid åtta och mådde svin illa så jag sprang i ren panik till toaletten och spydde i ca 10 minuter. Sen fortsatte dagen likadant, jag spydde var tionde minut enda tills kl fem på eftermiddagen. Värsta jag varit med om. Nu är det bättre, jag mår inte illa men kan fortfarande inte äta normalt. Livnär mig på natruella riskakor och vatten samt piggelin haha.


Fredags


Kommentarer
Postat av: Olivia

missar något?;)

2011-03-29 @ 19:00:47
URL: http://oliviafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0