Acting so damn mysterious

Igår så bestämde jag mig för att ta vara på den allra sista kvällen på mitt allra sista sportlov. Jag trotsade allt som hade med huvudvärk och illamående att göra och drog med mig Mickis ut på det som visade sig bli en riktigt skön utgång.
Men innan det så tog jag sällis med Ylwa hem till henne och Malin och fick det återigen bevisat för mig att Malins bakfyllor inte är nådiga. Hon var en zombie. Men vi kollade på ett gäng avsnitt utav The vampire diaries och åt sedan en god hemmagjord pizza. Runt kl åtta så mötte jag upp Mickis och vi drog sedan in till fridhemsplan där vi mötte Axel, Danne, Jonas och ett gäng andra killar och sällskapade sedan inne på Cash bar och drack några öl. Runt halv tolv så drog jag och Mickis vidare och hamnade på Gaudi där även Sebbe och hans kompisar var. Där inne så blev det mer dricka och en massa dans. Vi träffade även på två random killar som visade sig komma från Australien så vi stod och snackade med dom i nån timme. Jag fick chansen att uttrycka min kärlek till Bondi Rescue gänget och blev ännu mera sugen på att ta mitt pick och pack och dra till Australien när jag gått ut skolan. Jag har ångest. Au Pair eller Australien? Jobbigt val. Jag och Mickis kom hem runt 6 i morse i alla fall och somnade fort som tusan.

Efter den här helgen mår jag som jag förtjänar kan jag lova, men kul har jag haft i alla fall! Nu ska jag se klart på bb. Possiposs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0