Bad update, blame twitter

I helgen firade vi Ylwa's 20 år på jorden med en god middag och sen utgång. Jag hade jätte kul och ger kvällen 5 av 5. Jag och Malin kom hem strax efter fyra nån gång om jag inte minns fel och ja, vi somnade på två röda efter lite mat i magen. På söndagen så samlades hela gänget igen på lunch hemma hos systrarna Forsberg, just för att det fanns så mycket mat kvar haha. Sen spenderade vi resten utav tiden döende i soffan. På kvällen så blev det söndagsbio med Michel, Annelie, Danne, Jimmy och Ylwa. Passande nog så matchade vi vårat mående och såg Baksmällan (del två), ruskigt skön film och sen får vi ju inte glömma att Bradley Cooper ta mig fan är något utöver det extra. 

   
                                                               Pigga tjejer dagen efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0