I'll be

Idag redovisade vi projektarbetet i skolan. Det var segt att sitta där för det blev en del dötid när alla skulle fixa och trixa med sina bildspel osv, men det är skönt att ha det gjort. Efter det så skulle jag ha tränat med Ida men det sket sig eftersom redovisningarna drog över så pass mycket på tiden, så vi möttes i brommaplan istället och tog sällskap hem. Hela bussresan satt vi och snackade om jordens undergång som sker nu på lördag kl 18.30. Om jag är rädd? Det finns ingenting konkret som tyder på att det sker nu på lördag. Om jag är rädd även fast det inte finns något konkret som tyder på att det sker nu på lördag? Ja, som inåt helvetes jävla svin rädd.

Det här har varit en jävla skit dag och jag har varit uppskrämd från början till slut. I morse vaknade jag av att mamma ringde och bad mig låsa alla dörrar och fönster eftersom det varit inbrott i närheten nyligen på dagtid. Det resulterade självklart i att min sovmorgon inte blev någon sovmorgon eftersom jag inte kunde somna om och sen fick jag mig några smärre hjärtattacker under morgonens gång för att jag inbillade mig att jag hörde fotsteg runt om i huset. Sen fortsatte det med det här om jordens undergång som har lagt sig som en fet klump i min mage och slutligen så har det åskat och blixtrat utanför fönstret i några timmar nu. Hallelujah. Not.


Bjussar på en bild på mig och mannen i mitt liv


Kommentarer
Postat av: Danijelaaa

Vad vacker du är!

2011-05-19 @ 21:24:38
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0