Pretty reckless

Satan i gatan vilken seg dag..... Vädret kan ju bara gå och gömma sig enligt min åsikt. Man blir så deprimerad när det är så grått ute. Vart tog solen vägen? Den brukar iofs alltid sticka just över valborg, men nu får den gärna komma tillbaka och stanna hela maj, juni, juli och augusti. Sjukt att det är maj nu förövrigt.... Snart sommar!!

Ikväll har jag i alla fall degat framför tvn med mamma och ätit fruktsallad med glass samtidigt som vi kollade på CSI. Kvällens avsnitt handlade om en viss Jason McCann som spelas utav en viss Bieber. Svinbra avsnitt som slutar i chock även fast man redan vet vad som kommer hända. Nu sitter jag här och planerar inför helgen med Emilia, det kommer bli jävligt swag, jag är skit taggad.
Aja morgon är det skola så det är väl bäst att jag joinar sängen och försöker sussa tidigt för en gångs skull... Talk to you later. Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0