Forever young

Dom senaste dagarna så har jag väl inte gjort så mycket annat än att försöka få träffa killarna från One Direction så mycket som möjligt eftersom dom lämnade sverige tidigt igår morse. Underbara människor det där, från topp till tå. Louis Tomlinson look alot like my next boyfriend, just saying.

Haha, i alla fall.... Igårkväll så joinade jag resten utav tjejerna på en mysig middag hemma hos Mari. Vi satt ute på baksidan och åt grillat, drack vin och lyssnade på musik i ett par timmar. Runt klockan nio så drog vi oss in till stan där vi sedan gick till Gaudi eftersom vi var inbjuda till ett event där. Gratis dricka och trevligt sällskap är det inte någon som tackar nej till! Men folket droppade av en efter en och tillslut så var det bara jag och Ida kvar. Kalsfulla och glada så hittade vi några bekanta ansikten från Rhodos som vi sedan slog och ner vid och pratade med tills stängning. På vägen hem så träffade vi yttligare några bekanta ansikten som vi stannade och pratade med, varav en dokusåpa/tv-profil som trodde att han kunde få med mig hem. "Lisa, jag säger samma sak som jag säger till alla tjejer, du får en chans, bara en chans och det är nu!". Haha jag och Ida skrattade hela vägen hem till lägenheten (efter ett stopp på donken såklart!). En riktigt lyckad kväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0