Maybe our fire never went out

Jag har fått rätt så mycket gjort idag faktiskt. Morgonen började med att jag åkte och solade, sen har jag pluggat matte, köpt nya skor, tränat stenhårt i en timme (höll på att dö) och så har jag även börjat skriva på mina inbjudningskort till min studentmottagningen.

Något intressantare än så har jag tyvär inte att berätta.. Eller jag hinner rättare sagt inte. Jag ska gå och lägga mig eftersom det är en tidigt uppgång i morgon. Jag har två lektioner i skolan coh sen ska jag förmodligen sola eftersom jag ändå måste vänta på Ida och Malin som slutar way later then me. Sen ska vi i alla fall mötas och åka och träna, men inte på gymmet den här gången utan vi ska istället joina pesionärerna i poolen och vara med på vattengympa haha, det kommer bli epic.

Nu är jag redan försenad till mig date med John Blund, bad girl. Sov gott och allt sånt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0