How to love

Aldrig utan dig

Idag har jag jobbat 08.00-14.00 och har även ett pass kl 20.00. Missar Idol, damn it. Haha, men pengar rullar in som dom ska, och försvinner lika fort igen. I helgen blir det utgång både fredag och lördag tror jag, i alla fall fredag är spikat sen får vi se vad planerna blir. På söndag så ska jag på One Directions fan event på Berns, funderar på att passa på att fria till Louis när man väl får träffa mannen liksom. Eller så kanske jag friar till alla fem, det vore något det. Ska även få träffa min soulmate Natalie, jag missade henne sist hon var i Stockholm för jag åkte till Spanien samma dag, så nu får vi en ny chans vilket glädjer mig. Det blir nog med all säkerhet en bra jävla helg. Jag är så överdrivet taggad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0