I'm in the corner watching you kiss her

Jersey-Shore-kväll igår var precis vad jag behövde. Plus att jag fick catcha upp lite med Mickis, vi hade inte träffats på en vecka och mycket hade hunnit ske. Så hela kvällen spendrades hemma hos Emy med Mickis, Isse, Emelie och Jesper framför Idol och sen ett gäng avsnitt utav JS. Bra kväll! 10 av 10. Jag joinade Mickis och sov där också, hon somnade på två röda men jag låg vaken och kunde bara inte somna, men runt halv 4 så vaknade hon igen och då låg vi vakna i närmare en timme och bara pratade om livet. Äkta vän. 

Jag är hemma nu i alla fall och sitter och väntar på att maten ska bli klar. Hungrig är bara förnamnet. Nu fick jag även ett sms utav Ida som löd "Utgång på Onsdag???? :D". Ja jävlar, why not.

 


Kommentarer
Postat av: mikaela

du är bäst, finaste vännen någonsin <3

2011-09-06 @ 12:15:13
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0